Benvinguts · Ongi etorri · Bienvenidos

Em dic Santi i vaig venir a viure aqui l'any 1999. Visc amb una xicota de Villava i ja tenim un márrec navarrico de dotze anys. Sóc molt feliç en aquesta terra.
Aquest bloc el vaig fer després que es tanquès el Casal, que tanta felicitat em va donar, i vull compartir els meus sentiments de la meva terra amb vosaltres.
Em podeu trobar a: santi@josoc.cat

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
• Tots els dilluns primers de mes (de moment),
    a dos quarts de set, ens trobem a Orkoien.
   Bar de les piscines municipals, Calle Altos de Orkoien, 69.

Gener-> divendres 10
Febrer-> divendres 7
Març-> divendres 7
Abril-> divendres 4
Maig-> divendres 9 (despres del pont del 1 de maig)
Juny-> divendres 6
Juliol-> divendres 4 (trobada sanferminera)
Agost-> divendres 1 (potser)
Setembre-> divendres 5 (celebració Diada)
Octubre-> divendres 3
Novembre-> divendres 7
Desembre-> divendres 12 (depén de quan fem el Caga-Tió)


••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Grups de Catalans a Navarra
 Apunta't! Tens 4 opcions:
1.- a FACEBOOK: "Catalans a Pamplona"




2.- a la web:
"Pamplona.Catalansalmon.com"





3.-
Envia'ns el teu e-mail,
i t'aviso dels esdeveniments que es produexin dins la comunitat.
santi@josoc.cat
4.- Si no disposeu de E-mail o Facebook, us podria avisar per missatge-mòbil, peró encara no m'ho he plantejat (ho faré a partir del primer que m'ho demani).
INTENCIÓ DEL GRUP:
Crear un grup de catalans que visquin a Pamplona i la vora, per poder quedar per parlar en català, avisar-nos d'esdeveniments catalans que es succeeixen a Navarra. Cel.lebrar les nostres festes plegats, i en general trobar-nos i fer-nos companyia i ajudar-nos
.

També et pots apuntar a "Catalans a Tudela":






••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Viure en català,
es per a mi,
sentir tot alló del que gaudia a Catalunya.
parlar amb el meu fill en català, (aixó fa molt)no perdre l'identitat, penjant la senyera cada Diada,
organitzar un àpat català per als d'aquí,
participo en fòrums catalans i intento estar actualitzat
al cotxe sempre hi porto la senyera
quan pujo a la muntanya, la clavo.

a mes…
comprar electrodoméstics i electrónica en català,
el tdt en català,
el móbil
en català,
les pel.lícules, documentals i demés me les baixo en català i pel meu fill també,als caixers del banc i del parking, escollir sempre en català,
al comprar per internet, escollir abans les empreses que tinguin continguts en català,
•••••••••••••••••••••••••Val a dir que amb el tancament del Casal Català de Navarra,
ara costa moltísim més viure
en català, a Navarra.

Com a últim (1) president que vaig ser, i com a català que soc,

he fet aquest blog perque vull que almenys hi hagi un xic del trosset de Catalunya que era el Casal a Navarra per a mi, i no vull oblidar la infinitat de coses de la nostra terra, que s'hi van fer, així com de les que jo vaig gaudir en els apenes quatre últims anys que el vaig estar en ell, dels gairbé 50 que va existir (2).
(1) En realitat penso que el veritable últim president va ser el meu predecesor, en Sergi Colomer i Caubet, que em va oferir la presidència per uns determinats motius, i que jo l'admirava e intentava seguir els seus bons consells.(2) El Casal Català de Navarra es va dissoldre el 14 de febrer de 2007, després de gairebé 50 anys. Jo nomès puc parlar apenes, dels últims quatre anys que hi vaig ser, i del que em van parlar els grans, i de la documentació que vaig trobar.••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


València ha suprimit TV3 (pixta el banner)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada